nathalie-malin

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Nathalie - 29 augusti 2010 15:26

Tjooo!!


Hade super trevligt igår med Johnna och hennes lillasyster! Fick höra lite saftigt skvaller från Fäladen, hehehe! Sen så åt vi lite god mat (+popcorn som absolut inte får glömmas!!) och kollade på Bröllopsfotografen som gick på TV. Ganska bra film, lite konstig bara :P


Om en stund ska jag packa ner allt jag behöver, för sen ska jag till Sofia och ÖVERRASKA henne! Hehehe asså det är egentligen ingen överraskning, hon vet att jag kommer och allt, men hon vet inte vad vi ska göra. Och jag tänker inte skriva det heller, hon kanske tjuvkikar ;) Får fota och lägga in bilder sen istället på Sofias rosa hår! Hehehehe...


Så nu ska jag in i duschen om jag kan slita mig från datan. Lyssnar på musik och lite såååå.... det är det enda negativa med bärbardator, man är inne på fb 24/7! Eller nästan iaf! ^^ Eller det var mest i början, så nu har fb blivit lite trist (trodde aldrig att jag skulle skriva det xD)


Nä nu måste jag dra, om jag ska hinna! :)

Höres! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards