nathalie-malin

Alla inlägg under januari 2010

Av Nathalie - 12 januari 2010 14:18

Wii hoo skolanär sååå rolig...


NEJ,verkligen inte! Just nu sitter jag här med Elin och Niklas i datasalen och ska söka på hjärntumörer. Trevligt? Nej inte precis... men om man är så dum och blir sjuk innan lovet så blir alla andra sjukdomar valda.

Niklas är såklart inne på Farmville och byter sida så fort läraren kommer. Jag tror att han egentligen ska skriva om Polio men just nu adopterar han en katt istället... xD




Av Nathalie - 11 januari 2010 20:58

Wiii! Idag så fick jag min första (för min iPhone har inte kommit än ).

Det var ett jääääätte fint glittrigt Depent nagellack. Jag fick det från Sofiiiiia och det var jäääätte fint för att hon hade hängt det på ytterdörren och sen skickat ett sms men klantiga jag har inte ljudet på på den så när jag gått uto ch kastat sopor så såg jag att någonting hängde på dörrhandtaget så första så trodde jag att det var Emil eller Sara som hade varit i farten igen men se icke! Det var från S och jag blev jäätte glad!!


Taack så jätte mycket :D

  


Nää nu ska jag fixa hos kaninerna <333, sen duscha och sen sova... klockan är typ bara nio menjag är redan dödstrött!! Kan ju bero på att jag bara sov 5 h inatt men vem vet... eller bryr sig xD


Godnatt <3

Av Nathalie - 11 januari 2010 16:14

Åååh nu är jag äntligen hemma efter att ha varit i skolan första gången på... länge :P det var inte det roligaste precis men det var faktiskt förvånansvärt lätt att gå upp i morse! Jag somnatyp inte förrän kl. 2 inatt,så för att bara ha sovit ca 5 h så var jag inte alls trött i morse. Härligt :)


Morgonen börjades iaf med musik... roligt?! Nej inte precis inte på en måndag morgon kl. 8.10 Det är inte så att kreativiteten sprudlar precis ^^ Idag så kom vår lärare med att vi ska skriva vår egna låt och visst, vi visste att vi skulle göra det denna terminen men redan?! Vi bara whaaaat??? Jag fick typ LITE panik där, men men... jag är med T så det kommer nog gå bra ;) Säger bara att jag tänker INTE spela gitarr!!! xD


Nää nu ska jag ta mig i kragen och göra matte... det blev inte så mycket matte gjort igår. Hehehehehehe   

Av Nathalie - 10 januari 2010 15:44

*Suck*

Sista dagen på lovet... icke roligt. Asså det har gått så jäkla snabbt.


Nu sitter jag här och ska repetera matte, ska bli väldigt roligt (lägg märke till sarkasmen -_-). Ska faktiskt plugga mycket matte denna terminen för det är matten som känns hemsk till dom nationella proven. Skjut mig någon, snälla!! 


Har också kollat igen gymnasie papper och nu i veckorna så ska jag på tre st öppet hus.  Usch läskigt...


  

Av Nathalie - 10 januari 2010 13:31

YES YES YES YES YES YES ÅÅÅÅH VAD GLAD JAG ÄR :D Kan inte säga vad det är riktigt än, men ni kommer nog att få reda på det någon gång :)


Igår var jag ute och gick med grannens hund (som är så jäkla sööööt) och fyyy vad kallt det var!! Och dum som jag var så hade jag på mig flip-flops!!

FLIP-FLOPS!!!!! Jag tror nog att jag aldrig har frusit så mycket om fötterna innan. Anledningen var att jag har skit stora skoskav som gjort as ont så jag tänkte att det skulle nog inte bli så kallt... hmmm joo ellerhur liksom?!


T'änkte egentligen blogga igår kväll men det blev bara inte av. Hade Sex and the City maraton igår, och jag bara ääälskar Carrie. Hon är så jävla ball och helt skruvad samtidigt ^^


Nu är J här igen, och vi har precis skrikigt och hoppat runt av glädje som två småbarn på julafton. Hmm... det var nog en rolig syn :P



Nää ojj nu måste jag ut till mina ninisar och byta vatten (jag vet,intresseklubben antecknar)...


  Ninisarna <3333  

Cindy <3333




Av Nathalie - 9 januari 2010 17:06

Här sitter jag hemma en lördag kväll och har absolut inga planer alls... kul. Men jag orkar inte heller, ska bara ta vara på all ledig tid tills på måndag ^^


Min kära lillasyster är så jäkla smart så att hon stukar såklart foten denna veckan så nu sitter hon och mamma på ortoped akuten... stackars liten <333



Wiihoo nu är det bara 4 dagar tills jag fyller år, blommor och blad åt mig!

Eller kanske en biljett till ålderdomshemmet xD

  

Av Nathalie - 9 januari 2010 11:37

På måndag är det skolan igen, och då ska jag upp kl. 7. SKJUT MIG NÅGON!

Och såklart så börjar vi med världens bäst lektion: MUSIK MED BARBIE!!! Gud vad jag har saknat hnne under lovet (tung sarkasm!).


Igår var jag ju hos S och i bakade bullar(eller S bakade bullar, jag fick bara ihop några runda saker ). Sedan spelade vi Yatzy (stavning?) och mot alla odds så var jag ganska dukitgt på det, trots att jag inte har spelat det alls många gånger innan. Men det var nog tur, ingen skicklighet ;)


Nu ska jag ringa J oh peppa henne, idag är det hennes tur vettni :)

Av Nathalie - 8 januari 2010 15:34

Halloj halloj!


Asså vårat internet har varit helt off både i gårkväll och nu på förmiddagen. Vädligt trist... men man har fått vettigare saker gjorda iaf.

Igår sov J här, det var väääligt roligt och mysigt också. Efter att internetet lagt av så bestämde vi oss för att vara lite traditionella och kolla på en film. Vi började med att kolla på Harry Potter 6, men ca 1 h in i filmen så hade ingen av oss en aning om vad som hade hänt. Så vi  byte till Mamma Mia, men efter ca 1 h så gav vi upp på den också ^^ Så vi gickoch borstade tänderna och la oss i min stoooora säng, för att prata och planera ;) hahaha såå jäkla rolig jag hade.

Och ja Johanna... det var verkligen på tiden xD iaf... när vi skulle sova så orkade ingen av oss gå över på extra sängen som vi hade på mitt rum så vi somnade båda två i min stora säng. Det blev ganska varmt men båda överlevde utan några bestående skador ;)

Idag har jag dammsugat, städat undan efter att J sov här, lagat lunch, bakat och en lite annat.


Och nu är jag riktigt laddad...ca 1 h kvar... ska bara skriva ner lite nödvändig info innan jag börjar...


Senare ska jag till Sofia, eller först så ska jag till Mb och sen så ska vi hem till Sofia och baka bröd. NamNam!

Ovido - Quiz & Flashcards