nathalie-malin

Alla inlägg under augusti 2010

Av Nathalie - 12 augusti 2010 18:00

Åhh herre gud vad gulligt!! Detta är en mamma som har varit kreativ med sin sovande bebis!! Woooow!



                  


Besök Adele's blogg här


  

Av Nathalie - 12 augusti 2010 15:09

Hejhej igen alla!!


Hoppas att alla mår toppen! Själv så har jag fortfarande ont i huvudet, för byggarbetarna borrar fortfarande överallt hörs det som! Precis som att dom är fast beslutna att ta sig igenom både tak och väggar!! Nein trevligt allt!! Typ ^^xD


Det har inte blivit så många bilder på bloggen dom senaste dagarna... hmm. Får väl komma på något, kan gå ut och fota kaninen xP


Om 6 dagar börjar skolan igen, och behöver jag ens skriva att jag bara känner för att gröva ett hål i jorden och bara försvinna? Kan man gräva ett hål till thailand? Det borde man ju kunna för det ligger ju typ nära Kina! Aaahh jag bara babblar!


Nä nu ska jag visa er vad jag vill ha till mitt nya rum när vi flyttar!!

  

Är det typ inte skiiiiit fint!!! Har major planer för vårat badrum på ovanvångingen också! Ska bli skit roligt att inreda allt x)


Men det var dock allt för mig nu   


  

Av Nathalie - 12 augusti 2010 13:35

Åhh jag orkar inte!! Jag har helt galet tråkigt och den enda som håller mig sällskap är Amanda Jenssen... -.- Och jag har riktigt ont i huvet också så jag ska lägga mig under täcket och inte komma fram förrän nästa sommar!! Det är ju typ höst ute :(


Nää nu ska vi sluta deppa... typ. 


Höres! 

  

Av Nathalie - 11 augusti 2010 20:30

Det var kanske så här Kissie såg ut på stenåldern? xD



  


  

Av Nathalie - 11 augusti 2010 19:50

Aaahh gud vad dålig updaten har varit idag! har faktiskt inte gjort något speciellt, så vet inte rikigt vad som hände ;D


Men nu är jag här iaf! Har som sagt inte gjort så mkt, varit och handlat med mamma och powerwalkat med Sofia är väl det som kan nämnas! Nu har jag ätit och ska kolla på film! Hmm undrar vilken det blir idag (:


Igår såg jag P.S I Love You och den har jag sett för några år sedan och kunde inte minnas att det fanns något jätte sorgligt i den (förutom att han då dör) men guuud vad sorlig den var genom hela filmen! Jag måste vara otroligt lättpåverkad, för att jag kan inte kolla på en film utan att börja böla! Får kanske hålla mig till skräckfilmer hädanefter... för jag blir helt utmattad, samt uttorkad (!) av detta ;D Som tur är ju filmerna toppen bra, så jag får väl stå ut!


Idag står det väl mellan SATC: The Movie 2 eller... remember me, med Robban? Eller kanske The Runaways? He, får se helt enkelt ;)



  

Av Nathalie - 10 augusti 2010 17:52

Hej!!


Åhh vad härlig dag jag har haft! Iaf fram till nu, och jag hoppas ju att det håller i sig ;)


Har precis kommit hem från ett par bekanta som vi har varit hos och dom hade POOOOOOOL!!!!    Så jäkla lyxigt asså!! Så har vi varit där och ätit lite och solat. Eller jag har solat! Emil och Sara har badat, både med vanliga kläder och med badkläder, heheheheh. Ska jag avslöja att jag hade något att göra med det kanske?! xD

Fast Sara fick sin hämd senare... hon kom och la sig på mig (helblöt!!!!) och vägrade gå bort!! Hahahaha galna småsyskon jag har! Jag tror faktiskt att mamma tog bild på det så får väl sno några bilder från hennes kamera! Men då kommer dom lite senare ;P


Nu ska jag typ ut till kaninerna, sen äta lite kvällsmat och kolla film. Heheh har blivit en sån filmnörd ^^ Var ju hos Johanna igår och vi såg på en film som hette 'Into the Wild'. Den var väl ganska bra, lite långdragen, fast filmens höjdpunkt var ju när Kristen Stewart var med ;) 

Men nu e det ju iaf precis en vecka till som jag kan vara uppe sent på kvällarna, sen börjar allt igen! *Puuh, orkar inteeeeee!!!* Så nu ska jag utnyttja varje kväll genom att kolla på film :) Mysigt mysigt!!


Jaa det var väl allt för mig, iaf just nu! Bilder kommer från idag kommer senare!


Höres!!    


  

Av Nathalie - 9 augusti 2010 13:46

Okej, nu har jag kommit på vad jag vill göra med mitt liv... eller iaf denna dagen! :) och det är ju en bra början ;)


Ikväll ska jag till Johanna B och bara för att solen  lyser med sin frånvaro så ska vi kolla på film, och prata ytterligare lite till om Shutter Island. Gud vad jobbig film, kan inte släppa att han psyko! Jag som var Team DeCaprio hela filmen igenom xD


Heheh just nu så är här två vaktmästare här, helt okända för mig, och mamma åkte precis... hmm asså sånt skräckfilmsscenario xD Nathalie blir mördad av de två vaktmästarna som har kommit för att fixa i badrummet! Nä, jag läser nog för mycket deckare ;)


Iaf... tills jag ska till JB ikväll så hade jag tänkt att fixa runt lite på bloggen. Skapa en gästbok (har tydligen inte gjort det ^^) och lite annat :)


    

Av Nathalie - 9 augusti 2010 13:07

OMG kolla här var Emma Watson har gjort!!!! Hon som hade så jäkla vackert hår!!


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards